Igår och idag!

Heej, igår så hade jag som jag tidigare skrev friidrottsdag med skolan och efter det så åkte jag hem och gjorde mig iordning och lite så och åkte sen till centralen och va och åt på restaurang med några tjejer i klassen plus Sofias kompisar för att fira Sofia som fyllt år förra veckan! Efter det så gick jag och Sofie hem till Eleonor och va hemma hos henne och satt och pratade om allt möjligt och flummade hur mycket som helst och jag kom hem vid midnatt ungefär och och smsade med min saknade pojkis! Idag sp har jag varit med mamma på odenplan och ätit lunch och om nån timme så kommer Erik hem till mig och sover här till imorgon, ha det bra! Puss :)

Två bilder från idag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Blogga mer :(

2012-06-04 @ 20:24:59
Postat av: Pontus Granlund

Hej, fin blogg!:)

Ska vi göra ett bloglovin byte?

Länk till min bloglovin:
http://www.bloglovin.com/blog/3915973/blog

2012-09-30 @ 14:15:03
URL: http://pontusgranlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0