söndag

Heej, ska flytta till mamma ikväll så måste snart börja packa iordning och så eftersom jag ska åka iväg till min fotbolls match vid sex tiden ungefär! Ikväll så ska typ erik kaanske komma till mig men får se, wiho! Blöö, hat typ inget interresant att skriva om fast det hjar jag ju iförsig aldrig sååå varför skriver jag igentligen, ööö ingen aning! Shiiiet har ingenting att göra eller jo har typ hur mycket som helst som jag måste hinna med snart fast det är bara tråkiga saker så istället så har jag suttit framflr datorn i över en timme och kolla på youtube klipp, nödvändigt! Och jag som alltid klagar på att jag inte har tid att göra nåt åh herregud va jag är konstig, heeej alla ni 2 personer som kanske fortfarande läser, resten slutade väll antgalugen läsa på ungefär andra raden! Wiho jag kan brätta vad jag har gjort igår och idag! Igår så hade jag match på dagen och sen efter den så åkte jag hem och gjorde mig iordning osv och sen så åkte jag in till stan och träffade Eleonor, och idag så träffade jag johanna i hallonbergen sen åkte vi till, eeehh minns inte vad platsen hette.. Men strunt samma nu sitter jag iaf här och skriver som ni antagligen förstår! Okej nu måste jag verkligen skynda mig iväg från datorn, puss!


Random bild..
I somras på gotland med klassen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0