fredagkväll

Heej, idag så va jag i skolan som jag skrev tidigare idag! Efter skolan så gick jag och Eden till odenplan och fikade på waynes och satt där coh pratade och så tills klockan halv sex haha! Efter det så åkte jag hem och nu så sitetr jag i soffan och smsar lite med Erik och så! Imorgon ska jag till stan med Eleonor, Sofie och Eden och senare på kväll så sover jag och Eleonor antagligen här hos mig. Tror inte att jag ska gör något speciellt ikväll, är typ gaalet trött så kommer inte orka träffa nån ikväll iaf, haha kommer väll antagligen somna rätt snart känns det som heheh. Neej men ska väll sätta på nån film eller nåt nu, puss :)



Tre bilder från dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0