home

Heej, jag va hemma från skolan idag eftersom jag fortfarande är sjuk! Det är bättre i huvet och halsen än va det va igår och jag hostar inte alls lika mycket längre så jag kommer väll snart bli frisk! Faaast har fårr öroninflation nu istället, usch! Stannar kanske hemma från skolan imorgon med fast får se hur jag mår imorgon men sen får jag ju faan ta och bli frisk nån gång, det är så segt att bara ligga hemma och inte göra nånting, visst skolan kanske inte är det roligaste man kan göra med det är iaf mycket roligare att va i skolan med vänner än att bara ligga hemma, och dessutom så vill jag träna! Åh lycka imorse, vaknade med världens gulligaste sms på mobilen! Men orkar inte blogga nu men vi hörs kanske senare, puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0