fredag

Heej, idag har det iiinte varit en bra dag kan jag tala om! Det började med att jag och Erik råkade ta varandras nycklar imorse när vi gick hem ifrån mig så jag kunde inte gå förbi hos mamma innna skolan och hämta lite saker som jag behövde under skoldagen, suck! Och sen fortsatte det med att jag kom lite sent till massa lektioner och sista lektionen när vi hade idrott så fick vi tillbaks våra idrottsprob som vi skrivit för en vecka sen och det gick väll inte heller direkt bra! Behövde få mvg på det provet för att kunna få mvg i slut betyg men det lyckades jag inte få så jag ska göra omprov om två veckor och måste verkligen plugga som en galning för det eftersom jag verlkligen satsar på mvg i idrott! Och sen så åkte jag till tc för att möta Erik och byta tillbaks nycklarna och då så går det bra att komma dit men det tog hur lång tid som helst att komma hem därifrån! Haha sen ringer Eleonor och brättar en sak som inte heller är bra fast det lät så sjukt komiskt så vi bara satt och garvade istället, hahah ååh! Men nu sitter jag och planerar lite för ikväll så jag skriver senare, puss!


Min kärlek ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0